Well well well...


ゴールデンウィークに突入ですね。Manosは暦通り明日5/2(日)から5(祝)までお休みを頂きます。。。最近では、周辺の人々にはこの時期そうじゃなかったっけ?そうだよね?みたいな….w 既に私の動きは察知されているらしい。。(笑)ご察知の通り今年も三度笠改めパタゴニアのあご紐付き日よけ帽かぶって出掛けてまいります。今迄は一人で出掛けることが多かったのですが、今回はカキマラソンで一緒した、いつもの友だちと。これも必要なタイミングかな?。飛行機で読むために『なまけ者の悟り方』っていう本を古本でget。今の私にとても面白く読めそうな本(少し読んだんですけどね)。。。これ読んであとは体力温存のためヒコーキでは寝よう。それにしても、我々は(連れのもう2人も同業者)ギリのギリまでドタバタ人生でしたねえ。。まったくもって(笑)ではでは、皆さんもよいゴールデンウィーク休みをお過ごしください。戻ってきたら、珍道中の模様をuploadする予定です。お楽しみに。

In japan the holiday called “Golden Week” has started ! so, we ‘ll be closed between 2nd and 5th may- When it comes to my golden week, you know.., I’ll be away from manos until 7th May with beach bucket and rashguard instead of sandogasa which is the flat hat like this( in ancient japan.most of Japanese travelers wear them)maybe you can imagine :P I’ve ever enjoyed being on my own,when I go on a trip but , this time I’m getting going with my friends. It’s kind of a necessity for me. I found the used book “ the lazy man’s guide to enlightenment”.so, i‘ll read this in the airplane. It’s interesting for me! Highly recommend it. Anyway, I hope you all have a nice holiday ;) I’ll upload our travelogue when I get back ! bye for now ;)


今年もtom tom clubで見送ってもらいたい気分