sweet organic lemons

たわわなレモンの実がなっている島の風景。なんて豊かな光景なのでしょうか。。。昨日、大崎上島の小川さんのレモン果樹園に遊びに行ってきました。レモン摘みしてきました。小川さんは無農薬でレモンを大崎上島で栽培されています。manosでははじめてのChristmas happy Marketでレモンを売ってもらって以来お店でも小川さんの無農薬レモンを販売しています。小川さんのレモンを頂くときはいつでも、そのレモンの生きた生命力が入ってくるような感じがするんですよね。フレッシュで甘いレモンです。私は後でレモネードつくりますー!

Hey!! look at this pic :) what a mellow landscape!  plenty of lemon…We visited Mr. Ogawa’s lemon grove in Osakikamijima yesterday. we’ve been selling organic lemons he grows since first Christmas Happy Market at manos. He’ve been growing citrus fruits which are totally free pesticides in Osakikamijima. So nice…. I've got some sort of heartbeat? pulsating feeling? of these lemons whenever I eat them. They are very fresh and sweet!! I am making lemonade later!:P

小川さんのオーガニックレモン ( 3pcs) 210 yen